۱۳۹۱/۰۵/۰۸

حساب شما به دلیل بی دلیل بسته شده است

حساب شما به دلیل بی دلیلی بسته شده است.در واقع این اولین آی دی من نبوده که در بالاترین به دلیل بی دلیلی بسته شده و آخرینش هم نخواهد. ولی دلیل آن برای خود من روشن است. من و کاربرانی مثل من هیچ سازشی با جمهوری اسلامی و سیستم اصلاح طلبی درون رژیمی نداریم و این دلیل خوبی برای حذف کاربران برانداز بالاترین هست.

اولین ای دی من که توسط بالاترین بسته شد mobareznastooh نام داشت.این ای دی مدت 5 سال فعالیت مستمر در بالاترین داشت و از دوسال قبل از جنبش سبز که اصولا فضای مبارزاتی پر رونقی در داخل کشور نبود فعالیت خود را در بالاترین آغاز کرده بود.این ای دی به دلیل واهی بسته شد.دلیل داشتن دو شناسه برای من که میتوانم لینکهای خود را با 100 رای به بالا داغ کنم دلیل خنده داری است.حال بخواهیم خوشبینانه قضاوت کنیم دلیل آن ضعف سیستم بالاترین بوده که کسانی که در داخل کشور از یک جا vpn میخرند را نمیتواند تشخیص دهد.در واقع این سیستم بجای چک کردن ip و شماره هارد دیسک فقط به چک کردن ip اکتفا میکند.(باز تاکیید میکنم در صورت نگاه خوشبیانه)
https://balatarin.com/users/mobareznastooh

آی دی های بعدی من که توسط بالاترین بازهم به دلیل واهی مسدود شدن :

https://balatarin.com/users/mobareznasto
https://balatarin.com/users/mobarez2010
و امروز نیز آیدی mobarez. بسته شد.دلیلی که بالاترین برای بسته شدن فرستاده طبق تصویر بی دلیلی بوده.

https://balatarin.com/users/mobarez.

برای من البته اهمیت چندانی ندارد چون بازهم ای دی جدید میسازم و در سیستم فعال میشوم تا روزی که سیستم بهتری وارد عمل شود.در واقع بالاترین مانند صدای امریکا یا بی بی سی میماند که تا مدتی بی رقیب عمل میکردند ولی با ظهور شبکه وطن پرست من و تو کلا از دور خارج شدند.سیستم بالاترین نیز تا مدتی دوام خواهد آورد که یک سایت وطن پرست و با کیفیت پیدا شود آن وقت تازه یک معضل دیگر نیز برای این سایت پیدا خواهد شد و همان آشکار شدن ماههایی هست که پشت ابر مانده.

دیدم که چطور پس از 33 سال تبلیغات مسموم علیه خاندان پهلوی و شاهنشاه توسط شورشیان 57 و جمهوری اسلامی با پخش یک مستند باعث شد که ملت ایران از حقایق آگاه شوند و به خود آیند و ننگ بر بانیان این شورش بفرستند. برای بالاترین نیز همین معضل پیش خواهد آمد که ماههای پشت ابر بیرون آیند و دستهای پنهان و خط دهی ها و خط گیری .اما راه برگشت همان هست که آقای یحیی نژاد تا کنون هر چه بوده را کنار بگذارد و تصمیم بگیرد در سمت وطن پرستان بیاستد تا سمت نگهدارندگان حکومت.این بسیار معادله را تغییر خواهد داد.

۱ نظر:

  1. درود بر شما اگه براتون امكان داره براي من يك دعوتنامه از بالاترين بفرستين يا بفرمائيد چطور ميتونم عضو بشم سپاس

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...